JobCard: Servis Sağlayıcılar için Verimli İş Kartı Yönetimi
JobCard, iş sağlayıcıların iş kartları oluşturup yönetmek için tasarlanmış kapsamlı bir uygulamadır. Bu uygulama ile iş sağlayıcılar, iş kartlarını takip etmek için kağıt tabanlı sistemlerin zorluklarına veda edebilirler.
Otomobil servisleri, imalat birimleri ve mobil tamiratlar için ideal olan JobCard, kullanıcılara bisikletler, arabalar, mobil cihazlar ve diğer ürünler için verileri akıllı ve düzenli bir şekilde yönetme imkanı sunar. Uygulama, beklemede, sırada, devam eden, test, tamamlandı, teslim edildi ve iptal gibi beş aşamalı iş kartı hizmetini destekler.
JobCard'ın dikkat çeken özelliklerinden biri otomatik defter raporu oluşturma özelliğidir. Yeni bir iş kartı doldurulduğunda, uygulama otomatik olarak hizmetin mevcut durumunu gösteren bir defter raporu oluşturur. Ayrıca, kullanıcılar otomatik ve manuel olarak fişler oluşturabilirler.
JobCard, müşteriler, ürünler, öğeler, öğe grupları, işçilik ücretleri, şikayetler ve teknisyenler için kullanışlı arama ve sıralama işlevleri de sunar.
Temel Özellikler:
- İş kartları oluşturma ve yönetme
- Şikayetleri, müşterileri, teknisyenleri, öğeleri ve ürünleri ekleme ve yönetme
- Otomatik defter raporu oluşturma
- Otomatik ve manuel fiş oluşturucu
- Hizmet durumu takibi
JobCard, hizmet akışını düzenlemek ve verimliliği artırmak isteyen iş sağlayıcılar için en iyi çözümdür.
JobCard hakkında kullanıcı değerlendirmeleri
Eğer JobCard denediniz mi? Düşüncelerinizi bırakın siz olun!